Jurizarea va avea loc în data de 21.05.2018, din juriu făcând parte: Andrei Dumbrava – IAM Consultant ATOS, Cristi Irimia – General Manager Siemens Industry Software, Aurelia Florea – HR Manager Miele, Roxana Carceag – Trainer Soft Skills si Coordonator departament Training/ Benchmark, Ioana Daia – Membru fondator Fundația Comunitară Brașov, Alina Moldovan – Coordonator program Fondul Științescu Brașov- ediția I, psihoterapeut și co-owner EquilibruPsi.
În cadrul întâlnirii, se vor analiza fișele de evaluare individuală ale fiecărui membru al juriului. În cazul în care există diferențe care depășesc procentul de 20% între calificativele acordate între evaluări, acestea se vor discuta individual. De asemenea, deoarece unii dintre membri sunt implicați direct în 3 proiecte, aceștia se vor abține de la evaluările și voturile în cazul acestor proiecte.
Criteriile de evaluare sunt următoarele:
1.Valorile promovate de fond şi abilităţile pe care cautăm să le dezvoltămprin programul Ştiinţescu
1.1 Inovaţia, curiozitatea și creativitatea (soluţia propusă aduce idei noi în felul în care se predau/învaţă disciplinele școlare); |
1.2 Dezvoltarea de abilități mai mult decât transmiterea de informații (proiectul pune accent pe formarea unor abilități și crearea unui context care ușurează accesarea, analiza şi integrarea informațiilor într-o activitate practică); |
1.3 Spiritul de echipă (proiectul încurajează colaborarea în echipă care implică oameni pe diverse categorii de vârstă şi abilităţi); |
1.4 Gândirea critică și rezolvarea problemelor (prin acest proiect, tinerii sunt încurajați să propună soluții, să își exerseze gândirea analitică, pe care să o transpună în practică); |
1.5 Interdisciplinaritatea (proiectul accesează informații din mai multe discipline/ştiinţe și le integrează într-o activitate |
2. Rezultatele asupra beneficiarilor direcţi/indirecţi |
Numărul beneficiarilor direcţi |
Numărul beneficiarilor indirecţi |
2.1. Gradul de implicare practică şi activă a tinerilor în cadrul proiectului ( de analizat răspunsul 16 din Formular în corelaţie cu întreaga aplicaţie ) |
2.2.Potenţialul proiectului de a avea rezultatele menţionate asupra tinerilor ( de analizat răspunsul 11 din Formular în corelaţie cu întreaga aplicaţie ) |
3. Descrierea și managementul proiectului |
3.1 Scop, obiective şi relevanță (proiectul identifică în mod realist obiectivele , scopul şi contribuie prin acestea la realizarea scopului programului Fondul Științescu) |
3.2 Are activităţi clare, bine încadrate în calendarul de desfăşurare al proiectului, cu responsabili identificaţi pentru implementarea lor |
3.3 Se prezintă intenţia şi se descriu activităţi realiste pentru continuarea proiectului şi după finalizarea finanţării oferite prin Fondul Științescu |
4.Impactul proiectului (proiectul e relevant pentru nevoia descrisă şi contribuie prin obiectivele sale la realizarea scopului Fondului Științescu) |
4.1 Aplicația arată în ce măsură proiectul va produce o schimbare sau o îmbunătăţire în nevoia identificată în comunitate |
4.2 Rezultatele aşteptate sunt descrise realist şi se pot produce cu resursele menţionate |
4.3 Proiectul are potenţialul de a stimula pasiunea şi curiozitatea tinerilor pentru ştiinţe |
4.4 Proiectul are potenţialul de a produce schimbări menţionate pe termen scurt și lung (de analizat răspunsurile 17-19) |
4.5 Resursele financiare și umane sunt alocate rațional şi eficient. Proiectul presupune un raport coerent cost/rezultate în raport cu obiectivele propuse |
4.6 Sustenabilitate(care este potențialul proiectului de a-și continua activitatea după terminarea finanțării – din punct de vedere financiar și al comunicării – de analizat întrebările 20-21) |
5. Bugetul şi resursele implicate |
5.1 Achiziţiile, dotările şi serviciile contractate sunt suport pentru experienţa de învăţare şi nu reprezintă motivaţia principală pentru proiect (de analizat răspunsul 24 în corelaţie cu Bugetul ) |
5.2 Proiectul atrage contribuţii proprii care aduc valoare adăugată proiectului ( de analizat contribuţiile proprii financiare şi în natură menţionate în Buget) |
5.3 Echipamentele/bunurile achiziționate prin intermediul finanțării, aduc beneficii unui public mai larg şi după finalizarea proiectului (nu doar beneficiarilor direcţi ai organizaţiei/clasei ) |
|