În cadrul proiectului “Şcoala din livadă” la Școala gimnazială din Sânpetru a prins contur livada şcolii. Peste 160 de elevi au fost implicaţi în măsurarea terenului şi planificarea activităţii de plantare: câţi pomi pot fi plantaţi, din ce specii, la ce distanţă unul faţă de celălalt, etc, în plantarea propriu-zisă şi în îngrijirea ulterioară a pomilor.
Copiii au efectuat analize de sol: compoziție, densitate, aciditate, au învăţat să preleveze probe şi să le pregătească pentru analize folosind trusele ştiinţifice achiziţionate prin proiect. În plus, a fost organizată şi o activitate în colaborare cu clasa a VI-a D de la Şcoala Gimnazială nr. 5 Braşov pentru “explorarea ştiinţifică a rezervaţiei Dealul Cetăţii Lempeş” în cadrul căreia copiii au studiat condiţiile de mediu din ecosistemul natural: date meteorologice folosind staţia meteo, date despre aciditatea şi umiditatea solului, date despre intensitatea luminoasă în diferite zone ale ecosistemului, date despre lanţurile trofice identificate, pentru a le compara cu cele din ecosistemul artificial creat în livada lor.
Clubul de artă a implicat două grupe de câte 10 elevi care s-au întâlnit săptămânal pentru a crea lucrări artistice din materiale identificate în livada şcolii.
Partenerii de la Şcoala Profesională Germană Kronstadt lucrează în această perioadă pentru a construi moara de apă în atelierele lor.