Proiectul s-a născut din dorința de a aduce realitatea în sala de clasă și de a diferenția falsul științific de adevărul științific. 260 de elevi ai Colegiului Național Áprily Lajos au fost îndrumați să cunoască și să înțeleagă una dintre funcțiile vitale ale omului: respirația. Prin implicarea diferiților specialiști – medic, fiziolog, antrenor de scufundare liberă, trainer yoga, pădurar, ornitolog. Clasele mai mari au realizat macheta sistemului de respirație și au realizat diferite experimente în domeniu. Elevii și-au însușit diferite tehnici practice vitale legate de respirație, ca de exemplu respirația de reducere a stresului, tehnici naturale de desfundare a nasului, tehnici de economisire a consumului de aer în situații de criză, etc. La finalul proiectului a fost organizată o expoziție de desene și fotografii pe tema respirației.
Implementat de Grupul de inițiativă BioLab
Beneficiari direcți: 260
Beneficiari indirecți: 530
Mentori: 4
Buget: 15.790 lei